Hej

Hejsan alla människor där ute tyckte att det var dax att presentera mig själv ja e jocke då och det är jag och johanna som har den här bloggen (duuh).
Det jag kommer att bidra med på den här bloggen är min otroligt kassa humor och dumma skämt ingen kommer förstå och saker o ting från mitt mestadels händelslösa liv :o
kan väl också tilllägga lite fakta om mig ja e 17 år går andra året på el programmet på ett gymnasium mitt ute i ingenstans (typ)
och har precis (idag faktist ) avslutat min första 8a vecko långa praktik period vilket var AWESOME.

Jobbade åt vattenfall services som linjemontör/el tekniker och det dom gör där är helt enkelt att om tex det blir storm och ett träd faller och ramlar rätt över eran högspänningskabel som ger ström till ditt hus och dom nära dig. då kommer vi dit å tar bort trädet men vi jobbar även med att förhindra att sånnasaker ska hända, sedan gör vi ju självklart nya linjer och ställer upp nya skåp lite här och där ...


(ps det roligaste var å mosa runt på 6hjuling vem tänkte på el när det finns sånna liggandes liksom :$)
aja det var väl "introt" till mig då ska väl försöka skriva så mycket som möjligt så johanna slipper sitta och tycka att det är bara hon som skriver (A)

kram höres i framtiden när ja har något vettigt att säga (A)


/Jocke

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback